Acerca de
Přehled novinek v Šablonách II.
Asi největší změna se týká Inovativní vzdělávání žáků v MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ
"Aktivita je určena pro skupinu minimálně 7 žáků. V této skupině bude vždy podpořen minimálně jeden žák minimálním počtem 16 hodin inovativního vzdělávání v ZŠ během jednoho pololetí školního roku65 (aktivity mohou probíhat i během školních prázdnin)66. Tento žák bude započítán ve výstupu aktivity. Ostatní žáci ve skupině nemusí naplnit celých 16 hodin vzdělávání, ale tito nebudou vykázáni ve výstupu aktivity, pouze na úrovni indikátorů jako žáci ovlivnění intervencí."
Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ
Témata pro pracovníky ve vzdělávání
Vzdělávání s využitím nových technologií Jedná se o vzdělávání pomocí technologií zahrnující vývoj, co zásadně mění proces přenosu znalostí a posouvá úroveň kvality a efektivity vzdělávání na novou úroveň. Současné významné vzdělávací technologie jsou gamifikace, animace, virtuální technologie, umělá inteligence, cloudové vzdělávání, velká data a personifikace, neurovzdělávání, mikroučení, nanoučení apod.
Přehled aktivit kde Vám můžeme pomoci - MŠ:
OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ MŠ
1.I/4 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání MŠ – kurzy DVPP, mentoring, koačing aj.
Kurzy DVPP:
Obecná školení DVPP : Office365 prakticky, Využití digitálních technologií ve školství, Microsoft TEAMS prakticky,
Zaměření Robotika: Robotika pro MŠ a ZŠ
PODPORA INOVATIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ V MŠ
1.I/6 Inovativní vzdělávání dětí v MŠ (projektové dny, vzdělávání s využitím nových technologii, zážitková pedagogika aj.)
Projektové dny pro děti: Roboti už tady jsou, BEE-BOT a Blue-BoT, Robotický šneček Rebobloq Qobo, Robot Codey Rocky, Život na farmě I.
SPOLUPRÁCE S RODIČI DĚTÍ MŠ A VEŘEJNOSTÍ
1.I/8 Odborně zaměřená tematická a komunitní setkávání v MŠ
Do vaší MŠ vyšleme odborníka z oblasti IT, psychologie, robotiky a dalších témat.
Přehled aktivit kde Vám můžeme pomoci - ZŠ:
OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ ZŠ
1.II/7 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání ZŠ
Kurzy DVPP:
Zaměření Minecraft: Stavíme školu v Minecraftu, Základy algoritmizace v Minecraftu, Začínáme s Minecraftem,
Zaměření Práce s daty: Práce s daty pro 1.-2. stupeň, Využití otevřených dat ve výuce, Analýza a vizualizace dat,
Zaměření Robotika a AI: Micro:bit pro 2. stupeň 1. pololetí, Micro:bit pro 2. stupeň 2. pololetí, Využití AI (umělé inteligence) ve škole, Robotika s LEGO WEDo pro 1. stupeň, Robotika s LEGO MindStorms pro 2. stupeň 1. pololetí, Robotika s LEGO MindStorms pro 2. stupeň 2. pololetí, Robotika pro MŠ a ZŠ ,
1.II/8 Spolupráce pracovníků ve vzdělávání ZŠ
PODPORA INOVATIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ V ZŠ
1.II/9 Inovativní vzdělávání žáků v ZŠ
Projektové dny pro žáky:
Zaměření Minecraft: Postav školu v Minecraftu, Naprogramuj svého agenta, Objevuj cizí světy
Zaměření Práce s daty: Poznej svého souseda, Data kolem nás
Zaměření Robotika a AI: Roboti už tady jsou, BEE-BOT a Blue-BoT, Robotický šneček Rebobloq Qobo, Robot Codey Rocky, Micro:bit - začínáme programovat, AI na dotek, Naprogramuj si Arkádu (hru) v MakeCode, Lego SPIKE Prime, Lego Spike Essential
Obecná zaměření ICT: Jednoduché animace, Tvorba, střih, úprava videí, Bezpečnost a tvorba obsahu na sociálních sítích, Ukázka dronů na ZŠ a SŠ
Obecná zaměření: Život na farmě I., Život na farmě II.
SPOLUPRÁCE S RODIČI ŽÁKŮ ZŠ A VEŘEJNOSTÍ
1.II/11 Odborně zaměřená tematická a komunitní setkávání v ZŠ
Do vaší ZŠ vyšleme odborníka z oblasti IT, psychologie, robotiky a dalších témat.
Přehled aktivit kde Vám můžeme pomoci - SŠ:
OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ SŠ
1.III/8 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání SŠ
Zaměření Minecraft: Stavíme školu v Minecraftu, Základy algoritmizace v Minecraftu, Začínáme s Minecraftem,
Zaměření Práce s daty: Využití otevřených dat ve výuce, Analýza a vizualizace dat,
Zaměření Robotika a AI: Využití AI (umělé inteligence) ve škole, Robotika s LEGO MindStorms SŠ,
1.III/9 Spolupráce pracovníků ve vzdělávání SŠ
PODPORA INOVATIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ V SŠ
1.III/10 Inovativní vzdělávání žáků v SŠ
Projektové dny pro žáky:
Zaměření Minecraft: Postav školu v Minecraftu, Naprogramuj svého agenta, Objevuj cizí světy
Zaměření Robotika a AI: Roboti už tady jsou, Micro:bit - začínáme programovat, AI na dotek, Naprogramuj si Arkádu (hru) v MakeCode, Lego SPIKE Prime, Lego Spike Essential
Zaměření Práce s daty: Poznej svého souseda, Data kolem nás
Obecná zaměření ICT: Jednoduché animace, Tvorba, střih, úprava videí, Bezpečnost a tvorba obsahu na sociálních sítích, Ukázka dronů na ZŠ a SŠ
Obecná zaměření: Život na farmě III.
SPOLUPRÁCE S RODIČI ŽÁKŮ ZŠ A VEŘEJNOSTÍ
1.III/12 Odborně zaměřená tematická a komunitní setkávání v SŠ
Do vaší SŠ vyšleme odborníka z oblasti IT, psychologie, robotiky a dalších témat.
Přehled aktivit kde Vám můžeme pomoci - VOŠ:
OSOBNOSTNĚ SOCIÁLNÍ A PROFESNÍ ROZVOJ PRACOVNÍKŮ VE VZDĚLÁVÁNÍ VOŠ
1.IV/2 Vzdělávání pracovníků ve vzdělávání VOŠ
Zaměření Práce s daty: Využití otevřených dat ve výuce, Analýza a vizualizace dat,
Zaměření Robotika a AI: Využití AI (umělé inteligence) ve škole
PODPORA INOVATIVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ V VOŠ
1.IV/3 Inovativní vzdělávání žáků v VOŠ
Zaměření Robotika a AI: Roboti už tady jsou, Micro:bit - začínáme programovat, AI na dotek, Naprogramuj si Arkádu (hru) v MakeCode,
Zaměření Práce s daty: Poznej svého souseda, Data kolem nás
Obecná zaměření ICT: Jednoduché animace, Tvorba, střih, úprava videí, Bezpečnost a tvorba obsahu na sociálních sítích, Ukázka dronů na ZŠ a SŠ
Kompletní administrace Šablon
od sepsání, podání žádosti, administrace projektu včetně ZoR, ZZoR až po finální ukončení projektu
Máte dotazy ohledně Šablon?
kontaktujte nás na speciálním emailu rejthar@smartedu.eu
zavolejte na číslo 776 009 609
Obecné informace: Akreditované školení DVPP trvá 8 vyučovacích hodin, projektový den trvá 4 vyučovací hodiny (pokud není uvedeno jinak).
Konkrétní nabídku našich aktivit, které můžete v šablonách využít naleznete v našem katalogu